S är kär på riktigt

Nu har jag bestämt mig. Jag ska dumpa min pojkvän och bli tillsammans med Robert Pattinson. Jag blev kär i honom sen första gången jag såg honom i Twilight. Okej jag kan väl erkänna att det inte var kärlek vid första ögonkastet eftersom jag tyckte han var sjukt ful innan jag sett filmen men efter en minut i filmen så föll jag pladaskt för honom. Jag tänkte ta en tripp till London och söka upp honom. L har lovat att hjälpa till. sedan kommer vi väl antagligen vara tvungna att slåss om honom men jag kommer ju ta den fighten, stark som jag är! Nu ska ni få se den snyggaste bilden på honom som gör att hela jag blir alldeles till mig.. Se och njut

PUSSS// S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0