L suger

hihi eftersom L suger på att uppdatera så får väl jag göra det då. Inget intressant har hänt på sistonde förutom att jag och L har legat och blivit ännu tjockare i helgen. Vi har ju solat lite också, resultatet blev tyvärr RÖD men men vad gör man inte för att få den perfekta brännan? Någon som har nåt bra tips på en brun utan sol?

Mamma kom hem från Usa igår och hade köpt ett Tiffany halsband. Så himla fint. Självklart kräver nu jag ett också och eftersom mamma ska till Usa i helgen igen så har hon lovat att köpa ett till mig. Jag längtar sååå mkt! Skolan går åt helvete för både mig och L och båda har fått en skriftlig varning från CSN vilket betyder att vi snart inte längre får något studiebidrag. Kan det bli segare? Men men nu i två veckor måste vi gå på alla lektioner, Det kommer bli tufft och jag kommer aldrig klara det, L kommer klara de , det vet jag eftersom hon är en bestämd prick. Juste jag och L gick in i den kända butiken "Elise" mer känd för den affär där blondinbella köper alla sina klänningar. Visst de är snygga och helt vanliga men det skriker verkligen BLONDINBELLA!!!!!!! när folk har på sig den och man vill ju inte att folk ska tro att man är besatt av henne liksom. Nu sitter vi här på varsin ände av vår lilla håla där vi bor och sitter och skirver "vad gör du" till varandra var femte minut. Roligare än så blir det tyvärr inte. Måste bara tillägga att Alex Shulmans blogg äger, skönare kille får man faktiskt leta efter. Tror att L är lite småkär faktiskt. Jag är lite småkär i han från Twilight. Drunkar i hans ögon grrrrrrrrrrrrrr. men men här ska ni få en liten bild på det halsbandet jag ska få så kan ni bli lite avundsjuka.

PUSSSS // S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0