Borta bra men hemma bäst.. ELLER?

Nu är jag hemma igen rån BERLIN. det var den mest oväntade resa jag någonsin varit på. jag varit i väldigt många huvudstäder i europa och gillar dom mer eller mindre. men måste är väldigt lika stockholm. Berlin var till en början ful, kall, regnig, grå och smutsig.

De tog inte mer än ett dygn innan jag var förälskad, fick känslan HÄR VILL JAG BO!! Människorna, inställningen, öppetider på klubbarna och tågen! allt var bara så härligt. 
Jag rekomenderar starkt att åka hit, de är billigt med flyg (ryanair) och dom landar mitt i stan, du kan bo hur billigt som helst 
(generator hostel berlin), och dricka billigt (TYSK ÖL)

varje natt var helt olik den andra, ena kvällen hände vi med danskar, andra brasilianare. Träffade verkligen människor från hela världen med hjälp av hotellet. vi bodde i ett rum med 6 andra killlar.. EN RIKTIG JÄVLA UPPLEVELSE!!

om du vill åka utomlands och festa, åt för guds skull inte till någon charter ort med rutten strand utan åk till en storstad!!!!

De va verkans tips. =)


PUSS OCH KRAM //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0