Taggad!

WOHO nu har jag precis kommit hem från jobbet. sjutk segt!!! Ikväll ska jag och mina kära vänner fira min födelsedag!! jag är så sjukt taggad så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hade planerat att jag skulle ha på mig mina nya skor ikväll men tyvärr hann mamma inte hämta ut dom från posten.. så irriterande.... men men jag kan ha roligt utan mina nya skor.. hoppas jag iallafall hihi!
Först ska vi äta på någon restaurang i stan sedan ska vi såklart ut!! kommer bli så mysigt. Föressten så läste jag och L i Illustrerad Vetenskap, den där tidningen ni vet? då var det en bild på en fisk som hade svalt en 4 gånger så stor fisk som den själv.. så hela magsäcken var typ helt uttöjd och den fisken som var svalds huvud stog liksom ut ur andra fiskens rumpa.. ni måste bara se en bild! helt sjukt. Det var någon fiskare som hade fiskat upp dom. båda var döda... hemskt hesmkt.

Förhoppningsvis ska L med ut ikväll.. vi vet att honaldrig bangar!hoppas ni kommer ha lika kul som oss!!

PUSSPUSS// S

Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en bra dag

2009-02-22 @ 01:15:33
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0