Stress stress stress

hej hopp! nu är jag väldigt stressad eftersom jag ska in till stan om en halvtimme och jag har precis kommit ut ur duschen!! ikväll ska jag jobba sedan ska jag ut med några roliga prickar!! har inte pratat med L idag men jag hoppas verkligen hon skriver något mer intressant inlägg än detta! Kankse hon tillochmed följer med ut? man vet aldrig med spårade L! hihi. snart åker hon till Berlin också och lämnar mig ensam här i Stockholm... väldigt tråkigt men vi får se. jag har små planer på att åka ner och hälsa på min älskling!!mer om det senare..

btw så var L och jag inne på HM häromdagen, och det har kommit in massa roliga och fina vår kläder! om ni har tid tycker jag defenitivt att ni ska gå dit!! Skorna är helt underbara till ett sjukt bra pris också!!tipsa gärna om ni hittar något snyggt!


PUSSPUSS // S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0