Snart Körkort

Har precis haft en två timmars körlektion i vägar fyllda med snö. var väldigt skeptisk/livrädd till en början men SHIT va kul de va!!
en snabb repris av helgen, fredag var hemma-mys kväll, lördag åkte in en stund och  dracka några öl för att fira S, var som hände där efter och varför jag inte följde med ut kan jag berätta för er vid ett senare tillfälle..

igår firade vi min pappa som fyllde år, var hos min kära storasyster och gjorde egen sushi och så hade hon bakat heelt underbara semlor!!

Ledsen att jag inte kunde vara med älskade s mer än vad jag va på hennes födelsedag, men får väl fira de ordentligt när jag är hemma från BERLIN igen... åker INAAAATT och det ska bli riktigt kuuul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0