Nästan DÖD

Idag när jag var på väg till Solkungen på Odenplan för att sola så läste jag om en 17årig flicka i USA som hade solat i 17 minuter och fått farliga brännskador, hon hade legat på sjukhus med dropp och grejer. 
Jag stoppar in 40kr som alltså blir 20minuter och går in i mitt rum å lägger mig.
jag har alltid koll på ungefär hur långtid de är kvar så jag kollade och de va 19min som gått och jag satte på ögonskydden igen.. sen tyckte jag att de borde gått mer än en minut och kollade. då var de 23! 

Alltså solariet hade gått sönder och de fortsatte, jag gick upp och klädde på mig och tryckte på stopp när de var 36.

man undrar ju vad som hade hänt om jag somnade.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0