Tipsad av S

Juste ja! Igår hade jag ju gäster eftersom jag fyllde år. Av min pojkvän M fick jag en parfym från Dsquared som luktade jätte gott! Fick även en glans spray till håret från Bed Head, Tigi. Den luktade verkligen underbart och var jätte skön att ha i mitt hår. Men det bästa av allt är alla Carmex burkar jag fick. Som L vet älskar jag Carmex över allt annat och jag är helt beroende av det! För er som aldrig hört talas om det så är det läppbalsam som blir kallt på läpparna. Om ni inte har provat Carmex borde ni absolut köpa det. Jag kan garantera att ni kommer gilla det. Det finns på Nk att köpa för ungefär 70 kr. Jag har alltid köpt mina burkar i Usa där dom kostar 9 kr men men. Tyvärr bor vi i dåliga Sverige som tar överpris på allt. jaja det är iallafall värt pengarna kan jag säga er! Jag har med smak av Körsbär och en med jordgubb också. MUMS säger jag bara


Pusss// S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0