Hälsningar från L

Nu är det snart fredag och L har varit i berlin i fyra dagar nu. Hon har inte haft möjlighet att skriva i våran kära blogg men hon har skickat lite sms till mig. Hon säger att hon har det jätte roligt och att hon älskar Berlin över allt annat typ! Hotellet dom bor på är tydligen jätte jätte bra och det är fest där dygnet runt. Jag var dock väldigt skeptiskt mot det hotellet i början eftersom det bara kostar typ 90 kr per natt och att man bor i samma rum som främmande människor. Men L hade hamnat med jätte sköna människor från alla möjliga olika länder i världen. Hon berättade även att hon hade träffat en jätte snygg kille från Danmark. woho undra vad dom har gjort då?! Mer än så vet jag faktiskt inte men hon kommer ju hem om två dagar och jag längtar otroligt mycket efter gossip från min partypingla!

Idag har jag jobbat några timmar och varit med min pojkvän. Roligare än så har jag inte haft det. Igår var jag ute på Laroy ett tag men det sög eftersom hela förorten var samlad ute efter löningen. hihi. Nu ska jag sova, håller på att dö av trötthet! hörs imorgon

PUSSS// S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0