Guess what?!

hej mina sötisar! L du har lite fel där va! det är faktiskt så att jag fyller år på söndag men kommer fira min födelsedag på lördag! så det så! glöm inte att gratta mig! Föressten så har jag en lite rolig nyhet! Jag och L gick en liten shoppingrunda på stan häromdagen och var inne på varuhuset SOUK som ligger på Drottninggatan. Då går vi förbi en affär som heter "Charmant fashion" , denna affär är känd som en lite B aktig affär med väldigt fula saker.. men gissa vad vi ser för plagg inne i affären? Jo det vi ser är de kända klänningarna som Blondinbella har på sig typ dagligen och på varje event hon går på. uttjatat? jo tack. Dessa klänningar kan man även köpa i Sturegallerian på en affär som heter Elise. Och enligt Blondinbella så är dessa klänningar från Elise handplockade från Paris eller vad det nu var haha.... tyvärr verkar dom inte så handplockade eftersom dom till och med finns på en rutten affär!! jaja om sortimentet är slut i sturegallerian vet ni alltid var ni kan hitta klänningarna..

och tro det eller ej så är dom inte "fake"


Pusss pusss// S

Kommentarer
Postat av: Anna-Kerstin

Som jag uppfattar det så är ni anti-blondinbella? Har jag fattat rätt? :)

2009-02-19 @ 15:53:52
URL: http://boktjuven.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika in på min blogg och säg vad du tycker om min nya design! Jag har även en pågående tävling i bloggen nu där du kan vinna rosa söta shoebags! Missa för guds skull inte :)



www.tekirch.blogg.se

2009-02-19 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0