Glömska S

Nu glömde jag ju berätta om min underbara Onsdags shopping. Jag köpte ett par skit snygga skor från H&M, som jag bara älskar. H&M har fått in så snygga skor så man dör. Jag skulle kunna köpa upp hela sko-sortimentet. Jag hade dessutom på mig dom i onsdags och dom var hur sköna som helst! Det trodde man aldrig. Jag köpte även lacktajts från Gina Tricot och en klänning från Gina. MUMS MUMS. Jag längtar till sommaren så jag kan få gå barbent i mina snygga skor!!! Jag köpte även ett väldigt bra brunpuder som jag absolut kan rekomendera. Det är från märket NOUBA och kostar bara 230 kr. Det håller jätte länge och är väldigt snygg färg. Den färgen jag köpte är nr 6. Är det någon som har något bra tips på en foundation? jaja jag tänkte iallafall lägga upp lite bilder på mina inköpta saker!

349 :-

230:-

PUSSS// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0