Day N Night

Måndag idag. tråkigt tråkigt så jag nästan tar livet av mig, haha nej men nu ska jag väl inte överdriva! Idag har jag inte gjort något typ förutom att sitta hemma framför tvn och titta på Janice Dickinson model agency! kan det bli roligare? Har självklart pratat med L också. Nu är hon barnvakt och jag funderar på att slå henne en pling så vi hinner prata lite skit innan hon åker! Det ska bli så tråkigt utan L när hon är i Berlin. Det är helt dött hemma och finns ingenting att hitta på på dagarna. På kvällen kan man ju alltid dra ut men vad fasiken ska man göra på dagen?! Någon som har något roligt förslag kanske?

Sitter och lyssnar på en underbar låt som ni bara måste höra. Den heter "Kid Cudi- Day N Night (Crookers First Remix)"
Eftersom L och Jag är nya inom blogg världen så vet vi inte hur man lägger upp videor från Youtube inne på bloggen men det kanske finnns en söt läsare som vill hjälpa oss?

Nej men nu ska jag gå ner till Hemköp och köpa mig en godispåse!MUMS!!

PUSS // S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0