Boktips

Vet ni?! Jag är ingen bokmänniska egentligen men en dag för ganska länge sedan blev jag tipsad av en kompis(nu föredetta kompis) att läsa boken "Att älska som en porrstjärna, Jenna Jameson". Först var jag väldigt kritisk som jag alltid är men sedan tog jag tag i det och gick till mitt kära hem Stadsbiblioteket och lånade boken. När jag fick boken av den gamla biblioteks tanten gav jag nästan upp direkt. Boken är typ 350 sidor och hur tjock som helst. Fast nu i efterhand och efter ha läst boken så kan jag säga att den inte alls är lång. Hälften av alla sidor är nakenbilder på Jenna så det går sanbbt att läsa igenom boken. Den är en av de bästa böckerna jag läst och man blev beroende när man läste och kunde liksom inte sluta. Nu har jag även tipsat L om boken och hon har laddat ner den som ljudbok och är lika beroende hon. hihihi. Så om ni inte läst den så måste ni läsa den nu nu nu. Tro mig ni kommer gråta,skratta och bli chockade som aldrig förr när ni läser den!!


pussss// S


Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Ha en skön fredag!!!

2009-02-27 @ 07:36:59
URL: http://fredrikfredrik,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0